Kanał PełnaMocTV – Trening barków – 4 żelazne zasady – 5 błędów – 4 ćwiczenia na barki

Barki, Trening, YouTube

Kanał PełnaMocTV – Trening barków – 4 żelazne zasady – 5 błędów – 4 ćwiczenia na barki

 

W dzisiejszym materiale przedstawiamy porady związane z treningiem barków (4 żelazne zasady – 5 błędów – 4 ćwiczenia na barki).

 

Materiał kręcony był w Fit Planet- Fitness& Siłownia – Fabryczna 4, 32-540 Trzebinia

Subskrybujcie kanał PełnaMocTV 🙂 W razie pytań, piszcie komentarze pod filmikiem 🙂

ŻELAZNE ZASADY POTĘŻNYCH BARKÓW:

pełny zakres ruchu

– ustawienie obręczy względem tułowia

– TUT (czas pod napięciem)

– rotatory i mięśnie stabilizujące (zwracać na nie uwagę)

– odpowiednia mobilność, szczególnie podczas wyciskania sztangi nad głowę

BŁĘDY PRZY BARKACH:

– unoszenie ramion do boku ponad kąt 90 stopni, w stosunku do naszego ciała

– unoszenie ramion do boku w linii prostej do naszego obojczyka

– brak odpowiednio napięte brzucha

– praca w rotacji wewnętrznej (czyli kciuk w dół, w górnej fazie ruchu)

– nieprawidłowo odwodzenie

 

4 ĆWICZENIA:

– wyciskanie sztangi siedząc na piłce (Usiądź na dużej piłce do ćwiczeń, nogi trzymaj szeroko, aby łatwiej utrzymać równowagę. Chwyć szeroko sztangę nachwytem i unieś ją na wysokość brody. Wypchnij powoli sztangę do góry i powoli wróć do pozycji wyjściowej. Nie prostuj do końca ramion podczas wyciskania sztangi – bardzo obciąża to staw łokciowy.)

– unoszenie hantli w przód z przenoszeniem na boki

– wyciskanie w klęku jednonóż

– wyciskanie hantli w przód trzymając oburącz

 

 

TAGI:

trening barków

ćwiczenia barków

ćwiczenia na barki

trening na barki

barki dla początkujących

barki trening domowy

barki trening w domu

jak trenować barki

ćwiczenia w domu na barki