Kanał PełnaMocTV – #7 – Trening EMS – pytania i odpowiedzi

Newsy, Trening, YouTube

Kanał PełnaMocTV – #7 – Trening EMS – pytania i odpowiedzi

Trening EMS – pytania i odpowiedzi – 9 rzeczy, które musisz wiedzieć jako początkujący

PYTANIA W ODCINKU:

trening ems, trener ems, studio ems, Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Białystok, Katowice, Gdynia, Częstochowa, Radom, Sosnowiec, Toruń, Kielce, Rzeszów, Gliwice, Zabrze, Olsztyn, Bielsko-Biała, Bytom, Zielona Góra, Rybnik, Ruda Śląska, Tychy, Opole, Gorzów Wielkopolski, Dąbrowa Górnicza
Elbląg, Płock, Wałbrzych, Włocławek, Tarnów, Chorzów, Koszalin, Kalisz, Legnica, Grudziądz, Jaworzno

00:42 – Czym jest trening EMS?
01:22 – Czy trening EMS jest bezpieczny i wpływa na zdrowie?
01:55 – Ile treningów EMS w tygodniu / miesiącu?
02:46 – Trening EMS do budowy mięśni czy tylko spalanie tłuszczu?
03:38 – Czy trening EMS jest bardziej efektowny niż tradycyjna siłownia?
04:30 – Czy są ograniczenia wiekowe?
05:34 – Przeciwskazania do ćwiczeń EMS?
06:57 – Nigdy nie trenowałem czy mogę zacząć od EMS?
08:17 – Czy po kontuzji można trenować?
09:13 – Jak długo stosować EMS? Zalecacie przerwę?
10:15 – Ile kalorii spalę podczas jednego treningu EMS?

Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Białystok, Katowice, Gdynia, Częstochowa, Radom, Sosnowiec, Toruń, Kielce, Rzeszów, Gliwice, Zabrze, Olsztyn, Bielsko-Biała, Bytom, Zielona Góra, Rybnik, Ruda Śląska, Tychy, Opole, Gorzów Wielkopolski, Dąbrowa Górnicza
Elbląg, Płock, Wałbrzych, Włocławek, Tarnów, Chorzów, Koszalin, Kalisz, Legnica, Grudziądz, Jaworzno

Jeżeli tutaj trafiłeś lub trafiłaś to prawdopodobnie poszukujesz informacji na temat

treningów EMS

. Czym jest

trening EMS

i jak taki trening EMS wygląda? O tym między innymi w dzisiejszym artykule. Trening EMS powstał z myślą o wszystkich osobach, którą chcą schudnąć, być fit, a także prowadzić zdrowy tryb życia. Czy trening zawsze musi wiązać się z ogromnymi ciężarami, setkami litrów potu itd. ? Nie w każdym przypadku… Pod warunkiem, że zdecydujemy się wspomóc taki trening na odchudzanie, właśnie treningiem EMS.

Trening EMS

to inaczej mówiąc elektrostymulacja mięśni. Trening zaczyna się od tego, że zakładamy na siebie specjalny strój dostępny w

studio EMS

. Następnie strój ten jest opryskiwany wodą, a potem uruchamiamy urządzenie, które przesyła bezprzewodowo do nas impuls elektryczny. Jest to ciekawe uczucie, nic nie boli, a w zasadzie uczucie towarzyszące podczas treningu EMS, gdy przesyłany jest impuls, to tylko wibracja. Trening ems zdecydowanie bezdyskusyjnie mogę polecić każdemu, niezależnie w jakim jest wieku, przy czym zanim rozpoczniemy taki trening EMS, warto upewnić się, czy nie mamy jakiś przeciwskazań do jego wykonania. Trening można spokojnie wykonywać nawet po 50tce lub w późniejszym wieku, wszystko zależy od przebytych chorób, rozrusznika serca itd. Dlatego w krótkim wywiadzie z trenerem ems dowiemy się, czy taki trening EMS możemy wykonać. Trening ems rozpoczynamy jak na tradycyjnej siłowni, a przynajmniej tam też powinniśmy tak zacząć od rozgrzewki, kwestii cardio itd. następnie przechodzimy do właściwego treningu. Trening ems składa się z paru ćwiczeń, które wykonujemy w okolo 20-25 minut, przykładowo na tradycyjnej siłowni zajmuje nam to około półtorej do dwóch godzin. Ten sam lub podobny efekt uzyskamy stosując właśnie 4 krotnie mniejszy czas stosując EMS. Jest to też o tyle fajny trening, że nie używamy tutaj ogromnych ciężarów, wystarczy kettlebag, lub też sztanga z 10 kilogramami, którą robimy na przykład przysiady, lub też wiosłowanie i tak naprawdę zastępuje to nam w tym momencie sztangę gdybyśmy na tradycyjnej siłowni robili przysiad z obciążeniem 60-70 kilogramów. Łatwiej utrzymać mimo wszystko te 10kilogramów, choć faktycznie odczucie jest większe… Trening Ems też na pewno niweluje ryzyko kontuzji itp. rzeczy , poprzez stosowanie mniejszych ciężarów. Jak w każdym sporcie, ważna podczas treningu EMS jest również technika. W ciągu tygodnia wystarczą 3 takie sesje. Trening EMS można również zastosować do podbudowania włókien mięśniowych, co przekłada się na wzrost masy mięśniowej, choć nie tak typowej jak w przypadku zwykłej siłowni. Jak również

trening Ems

doskonale sprawdza się również na wzmocnienie wytrzymałości, poleca się go również osobom, które na przykład lubią wspinaczki górskie – za pomocą takiego treningu EMS można się przygotować do takiej wspinaczki. W polsce taki

trening Ems

z roku na rok staje się popularny, choć impuls elektryczny w medycynie i fizjoterapii był stosowany od dawien, tak naprawdę w świetnie fitness dopiero zaczyna to wchodzić w życie. Za parę lat z pewnością wyprze znaczną część rynku tradycyjnych siłowni. Idąc na taki trening Ems warto pamiętać o ręczniku, bo jednak strój jest całkowicie mokry, w którym ćwiczymy. Impuls elektryczny można ustawiać od 0 do 100 procent, powoduje to oczywiście zmożoną pracę mięśni, dodatkowo każdą kończynę można ustawiać osobno, i na przykład na bicepsie możemy mieć ustawione 60%, a na nogach 40%, wszystko zależy tak naprawdę od indywidualnego odczucia. Dodam również, że podczas jednego treningu ems możemy spalić około 400 kalorii, a w bilansie dziennym okolo 1000-1200 kalorii, tutaj też wszystko zależy od indywidualnej przemiany materii.

Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Białystok, Katowice, Gdynia, Częstochowa, Radom, Sosnowiec, Toruń, Kielce, Rzeszów, Gliwice, Zabrze, Olsztyn, Bielsko-Biała, Bytom, Zielona Góra, Rybnik, Ruda Śląska, Tychy, Opole, Gorzów Wielkopolski, Dąbrowa Górnicza
Elbląg, Płock, Wałbrzych, Włocławek, Tarnów, Chorzów, Koszalin, Kalisz, Legnica, Grudziądz, Jaworzno