Kanał PełnaMocTV – 14 błędów popełniane przez kobiety na siłowni

Trening, YouTube

Kanał PełnaMocTV – 14 błędów popełniane przez kobiety na siłowni

 

Materiał kręcony był w Fit Planet- Fitness& Siłownia – Fabryczna 4, 32-540 Trzebinia

Subskrybujcie kanał PełnaMocTV 🙂 W razie pytań, piszcie komentarze pod filmikiem 🙂

OTO LISTA 14 BŁĘDÓW POPEŁNIANYCH PRZEZ DZIEWCZYNY NA SIŁOWNI

 

1. Cardio – maszyny aerobowe – brak wyzwania dla organizmu, organizm szybko się adaptuje i zużywa mniej energii , lepszym zastosowaniem będzie TABATA, hormony anaboliczne – somatotropina i insulina

2. Kolorowe plastikowe hanteli z małym obciążeniem – przy siłowym treningu 1-15 powtórzeń, sylwetkowy 8-15 powtórzeń, powyżej 15 to wytrzymałość

3. Mięśnie brzucha – nie robić miliona brzuszków, a skupić się na treningu ogólnym, który równomiernie zacznie spalać tkankę tłuszczową w całym ciele i odsłoni rzeźbę mięśni brzucha przy okazji , mięsień prosty brzucha, poprzeczny

4. Kategoryzowanie ćwiczeń na męskie / damskie

5. Taki sam trening jak koleżanka

6. Porównywanie wagi

7. Suplementacja – każdy organizm potrzebuje odpowiedniej dawki przede wszystkim witamin i kalorii, które potem możemy przepalić na siłowni

8. Notatki – sen, aktualny ciężar, waga, samopoczucie itd.

9. Ciągle ten sam ciężar

10. Za duże obcięcie kalorii

11. Stosowanie fiolek odchudzających

12. Słuchawki przewodowe

13. Same maszyny bez wolnych ciężarów

 

 

 

TAGI:

błędy popełniane na siłowni przez dziewczyny

błędy popełniane na siłowni przez kobiety

trening dla dziewczyn

trening dla kobiet

trening dla początkujących kobiet